שיפוץ משרד לשירות אינטרנטי

מאת: Eyal Geluda    פורסם ב:08.07.2012

החודש קיבלנו פרויקט שיפוץ משרד מאתגר עבור חברת האינטרנט eBrand. הפרויקט כלל ליווי מלא של Home Outfitters על ידינו משלב הרעיון ועד לכניסתם של העובדים למשרדים החדשים וכלל גם תיקונים והתאמות כאשר עלו הצורך.

eBrand, חברת אינטרנט מתפתחת בת 6 עובדים קבועים ושכרה שטח בבניין משרדים באזור התעשיה כורזין בגבעתיים. את החלל הכולל, אשר שטחו כ-400 מ"ר של משרדים ישנים, החליט בעל הבית לחלק ל- 3-4 חדרים – לפי בקשת הדיירים החדשים.

בחרנו בחלל של 100 מ"ר והתיישבנו לשמוע את בקשותיו וצרכיו של הלקוח, ללא התייחסות למצב נתון כרגע בשטח. הוצאנו מספר סקיצות לאישור, עד אשר הגענו לתוצאה הרצויה ובנינו תכנית עבודה. לפי הסיכום עם בעל הבית, השיפוץ נעשה ברובו על חשבונו, על פי מפרט טכני שהוסכם, כאשר את התוספות קבענו על פי התקציב של eBrand.

 

תכניות ומטרות

לאחר תכנית העבודה הראשונית, יצרנו תכניות הריסה של השטח הקיים, תכנית בנייה למשרד החדש שיבנה במקומו, תכנית חשמל ותקשורת, תכנית למערכת המיזוג החדשה וכמובן – תוכנית בחירת חומרים.

המטרה העיקרית שעמדה לפנינו בזמן העיצוב, הייתה לייצר אווירה צעירה ודינאמית, אך עם זאת – נקייה. יצרנו מרחב עבודה גדול, המוקף במשרדים, אליהם נכנס אור טבעי מהחלונות, אשר עובר הלאה לשטח הפנימי דרך קירות זכוכית. קירות אלו, מסייעים גם בתחושת העבודה המשותפת למרות שבעצם כל אדם מבודד בחדרו. כמובן שכל פרט ופרט, עד למספר הנורות בכל חדר, נבחר בקפידה.

בחרנו בצבעים נקיים, עם שילוב של גוונים לבנים ואפורים, כאשר הרצפה עצמה היא רצפת פרקט בצבע עץ טבעי, אשר מעניק חיים לחלל ועוזר לשבור את הצבעים החלקים שמסביב.

בנוסף, יצרנו בחלל העבודה המרכזי גם מטבחון, עם שולחן בר קטן, המאפשר לשבת ולאכול בנוחות על כסא גבוה ובאווירה צעירה. את חדר המנהל, חילקנו לצד המשמש כחדר ישיבות וצד אשר משמש לעבודה הסדירה. כך, ניתן לרכז את עבודות הניהול בחדר אחד מבלי להטרטר בין חדרים.

 

המקום מעיד על יושביו

אנו מאמינים כי המשרד הינו כרטיס הביקור של החברה והאווירה, העיצוב וההשקעה בו – מעידה גם על איכות העבודה של החברה עצמה. במהלך העבודות, פיקחנו על עבודת אנשי המקצוע מקרוב, לפי התקדמות הפרייקט והצורך המיידי בכך, על מנת לודא כי העבודה מתבצעת לפי התכניות ועומדת בזמנים. כמובן, שישנה חשיבות לעבודת הפיקוח ולביקורים במקום, גם בכדי לקחת החלטות חשובות בשטח מבלי לעצור את העבודה לזמן ארוך, במידה וחלקים מהתכנית אינם מתיישבים עם המציאות הנוצרת בשטח. תוך כדי עבודה, ליווינו את הלקוח לבחירת חומרים וריהוט, אשר יתאימו למשרד המתוכנן. ברגע שהגענו לשלב אכלוס הנכס, בדקנו כי כל התשתית החדשה עובדת ומוכנה וניהלנו את התיקונים והשינויים שנדרשו.

 

לפני סיום נבהיר: לא ניתן לשחק בשני בצדדים של המגרש. לכן, מכיוון שהגענו כאנשי מקצוע מטעם השוכרים של הנכס, עמדנו לצידם לאורך כל התהליך, גם אל מול בעל הבית אשר היה בעצם המזמין בפועל של עבודות השיפוצים. כך בעצם, נשמרו זכויותיו של הלקוח והעבודה התנהלה בצורה תקינה מבלי שיצטרך כלל לבוא בדין ודברים עם אנשי המקצוע של בעל הבית.

Comments are closed.